dilluns, 30 de març de 2009

Peres aromatitzades al microones



Ei!!!! Hola de nou a tots i totes, desprès d'uns dies de descans, gràcies per els vostres missatges d'amistat, torno amb les piles carregades, que em feia falta. I com a mostra un botó, una recepta super fàcil, ràpida i bona.


Ingredients

  • 10 peres petites no molt madures
  • 4 cullerades grans de sucre (això va a gustos)
  • 1 got de vi negre
  • 1 cullerada petita de sucre avainillat
  • 1 pal de canyella
  • 1 pell de taronja
  • 1 o 2 floretes d'anís estrellat

Com es prepara

Pelarem les peres i les tallarem a quarts tal i com estan a la fotografia (traurem les llavors). També hi ha l'opció de deixar-les amb la seva tija. Les disposarem a un bol adequat per cuinar amb microones i que ha de ser fons. Afegirem el sucre, el vi negre, i la resta d'ingredients. Taparem el bol amb una tapa adequada per microones si el bol no en té. I a potencia màxima cuinarem aquestes peres 10 minuts (més o menys). Podem anar comprovant si estan fetes i anar parant a partir dels 8 minuts. Retirarem i deixarem reposar. I llestes, salut!!!!!!!!





23 comentaris:

la vella carmanyola ha dit...

mmmm bones bones!

Ara que comença a fer més bon temps venen molt de gust els postre amb fruita.

Records

Ester ha dit...

Les receptes al microones m'agraden ,normalment senzilles i ràpides de fer, no hi ha escusa
Felicitats
Ester

TERESA ha dit...

Molt bona aquesta recepta i a més molt ràpida de fer. Les peres m'encanten i m'agraden de totes maneres tan amb dolç com acompanyan plats salats.
Records.

Elena ha dit...

hola maca,,a arribat la primavera al teu blog,,m'agrada aquet color,,aquestes peres no las e provat mai,,això no pot ser,,les guardaré a pendientes urgentes ,una abraçada.

Glòria ha dit...

Aquesta recepta ho té tot, vistosa, ràpida de fer i segur que ben bona. Aquestes són d'aquelles que val la pena fer quan no es té massa temps.

Fins aviat

Josepb. ha dit...

Treballar a la cuina amb les fruites sempre és agraït... les seves olors... colors... variatat... i gust per fer-ho, i aquestes peres no són l'exepció. Josepb -menja de bacallà-

Carme ha dit...

Mmmmm, que bones, ja sento l'olor, he de tastar-les doncs fan una patxoca excel·lent.
Salut,

manel ha dit...

celebro la tornada i que ho facis ben recarregada (de piles), i aquest primer post bé prou que ho demostra.
fins aviat!

Mietta ha dit...

muy sabroso! y fácil de hacer!

Maria Dolores ha dit...

Te echabamos en falta eh....un merecido descanso seguro vienes con una receta que no he probado nunca,tal vez me animo y la preparo.
Besos

Miel ha dit...

No les he probat mai, però m'ha recordat que quan era petita el meu pare menjava peres amb vi!!! el microones només l'utilitzo per descongelar i escalfar, poques vegades per cuinar!! aisss... el tinc desaprofitat!!

Petonets maca

Miel

Mercè ha dit...

Me n'alegro de tornar-te a llegir i encara millor si has pogut recarregar les piles!
I aquestes peres, ideals ara que n'és la temporada!! :)

bajoqueta ha dit...

Sempre van bé los descansos eh!
Ara a prepara receptes per un tubo :)

dolores ha dit...

Me encanta!!!
Yo lo hago mucho con manzanas. Me has dado una idea por que yo no le pongo ni vino ni naranja. La próxima vez , seguiré tus pasos
Feliz semana y bienvenida de nuevo!!!

dolores

salvia ha dit...

Hola Olles!!! Desde luego rica y fácil!!!!! mmmmmm me encantan!!! (tengo yo unas cuantas peras en la nevera....). Se te echaba de menos!!! Besotes!!!

Vanesuky ha dit...

Hola!!!benvinguda!!M'alegro de tenir-te per aquí!Estavem preocupades.
Quina forma més deliciosa de tornar!!Quines peretes més bones.

Petons maca.

Belen ha dit...

uuummmmm,lo que apetece este postre después de una buena comida.

UN SALUDO
belen

Gemma ha dit...

Ei, t'hem trobat a faltar, eh?
Aquestes peres han de ser bones de veritat, amb tots aquests aromes... i ben fàcils de fer, al microones... jo sempre les havia fet bullint, però així em sembla que encara m'agraden més! Ho provaré ;)

Anna ha dit...

Que ricas deben de estar así cocinadas.

Besos.

Dolça ha dit...

Ganxeta, ens has fet patir..., però com que has tornat bé i en bona forma t'ho perdonarem!!
Aquestes peres boníssimes, a més m'agrada el tema del microones, jo sempre les he fet bullint, a foc baixet... xup-xup

PTNTS
Dolça

Rosa ha dit...

Ummmmmm Olles que buenassss y que faciles de hacer, en cuanto tenga peras del peras del casa te prometo hacerlas.
Un besito y gracias por la receta

OLLES I SOMRIURES ha dit...

M'agrada que us hagi agradta aquesta ràpida i senzilla recepta. Salut!!!!!!

La cuina vermella ha dit...

Quina preciositat, amb aquest color granat que han quedat les peres. Simplement genial.