diumenge, 31 d’agost del 2008

Mini pizzes



Aprofitant l'altra dia que vaig comprar hòsties la cuinera (obleas), tenia un altre paquet i vaig pensar fer-les salades per així poder-les servir d'aperitiu.


Ingredients
  • Hòsties La Cuinera (obleas, estan als refrigerats)
  • Salsa de tomàquet
  • Formatge rallat (filat)
  • Orenga
  • Sal
Com es preparen


Fàcil, sobre paper de forn disposar les hòsties i posar al damunt una cullereta de cafè de salsa de tomàquet. A continuació posar el formatge i desprès posar l'orenga. Si voleu podeu posar una mica de sal, sinó penseu que tota la resta d'ingredients ja porten sal.

Posar al forn, precalentat, a 180º entre 6 i 8 minuts. Bon profit!!!!

3 comentaris:

No tot són postres ha dit...

Hola,
Les he trobades originals ja que les fas amb oblees la cocinera enlloc de amb la massa de pizza, com faig jo. Així és més senzill i més ràpid.
T'acabo de descobrir a partir d'un comentari que has fet en una recepta meva, el dels tomàquets del benach,i a més m'ha fet gràcia veure que també ets de Reus. Ens anirem veient!! Segueixo passejant-me pel teu blog
PTNTS Dolça

OLLES I SOMRIURES ha dit...

Gràcies per la teva visita. Gantxeta. Un petó. Són més bones calentes i per aperitiu són ideals. Encara que fredes també es poden menjar igual.

Anònim ha dit...

M'ha encantat la idea!

Salutacions.