dijous, 9 d’abril del 2009

Coc de Baileys

Aquest tenia ganes de fer-ho. Trobo que l'aroma del Baileys li queda que ni pintat. Ara es nota bastant i si hi ha nens, doncs potser no podrem posar tant. La recepta la vaig treure del blog de la Dolça del No tot són postres a la cuina, també ganxeta.

Ingredients

  • 375 g de farina
  • 250 g de margarina
  • 250 g de sucre
  • 200 ml de Baileys (jo he fet servir el del Mercadona)
  • 4 ous
  • 1 sobre de llevat en pols
  • sal
  • sucre glas per guarnir





Com es prepara

Barrejar la sucre amb la margarina fins al punt que quedi una escuma. Afegirem els ous d'un en un i continuarem remenant. Afegirem la farina, el llevat i la sal i continuarem barrejant. Per últim afegirem el Baileys.

Ho disposarem tot en un motlle i ho posarem al forn precalentat uns 50-60 minuts a 175º. Traurem del motlle quan sigui fred.

Jo he fet la meitat de cada ingredient, ja que només tenia 2 ous. Peró repetiré amb el total dels ingredients perquè m'ha agradat molt, i amb el cafè de sobretaula queda ideal.

Salut!!!!!!

11 comentaris:

No tot són postres ha dit...

Ganxeta!!!! Primera!!!!!! uf com costa que passi això! Veritat que puja de manera espectacular? I el gust de Baileys es nota força, jo el trobo un pastís "especial".
Gràcies per anomenar-me.
PTNTS
Dolça

La Taula d'en Bernat ha dit...

Caram, caram! Feia dies que no passava per aquí i les darreres receptes veig que són fantàsyiques. Aquest coc de baileys és molt original i t'ha quedat molt curiós, els muffins de fruits vermells espectaculars i els bunyolets de quaresma,si van ser tan bons com bonic us en deuríeu llepar els dits.

A veure si trobo una mica de temps per copiar-te alguna recepta!

Petons!

Mai ha dit...

Ganxeta endevina: que enganxa més que un ganxo?????
jejejeje
Original el coc, llàstima que de begudes així no en tinc mai i mira que m´agrada un trifasic amb gel a l´estiu , n´hauré de comprar un.
Com van les festes, jo des d´avui al llit noia, no veure processons ni puc fer bacallà amb ous i roses demà, a veure si passa ràpid això..
petons

Ester ha dit...

Una bona opció per variar una mica el típic cóc.
Felicitats
Ester

La cuina vermella ha dit...

Quina gran idea tan original, i tan bona. Noia, estàs feta una artista! molts petons.

OLLES I SOMRIURES ha dit...

Ei, amics i amigues, gaudiu d'un bon coc de baileys. Aromàtic.
Per cert, ja ho dieue, m'ha quedat curiós, de fet com ja dic a la recepta, només vaig fer la meitat dels ingredients, i el motlle igual no era l'ideal, però aquests foradets que es veuen al tall queden ni que pintats.
Salut!!!!!!!

OLLES I SOMRIURES ha dit...

Per cert Mai, cuida't força a veure si demà estàs millor i ens pots deleitar amb aquest bacallà amb ous i aquestes floretes.
Salut!!!!!

Mercè ha dit...

Ostres, aquest coc de baileys se m'havia passat! ;) I el trobo molt original, a banda que t'ha quedat fantàstic!!... només cal veure la foto del tall amb aquests forats tan impressionants. Que bo!! :)
Petons!

Glòria ha dit...

Llàstima que no tingui Baileys a casa, perquè mira que és temptador aquest coc!.

Fins aviat

Anònim ha dit...

Original propuesta, ya estoy oliendo su aroma.

Gemma ha dit...

Jo també tinc pendent aquesta coca de Baileys. A casa ens agrada molt el gustet que deixa aquest licor a algunes postres (amb moderació, eh? je je je...) i quan el vaig veure a la Dolça ja me'l vaig posar a favoritos ;)