dimecres, 19 de novembre del 2008

Macarrons a la bolognesa


A cada casa aquesta recepta es fa d'una manera diferent. Cadascú té la seva recepta. A mi m'agraden molt, senzills, molt senzills. Però són els macarrons de tota la vida, els que feia la meva mare, els que he menjat a casa dels meus parents.

Ingredients

  • 400 g macarrons
  • 500 g carn picada ( jo faig servir una barreja de pollastre i porc)
  • 400 g de salsa de tomàquet
  • 1/2 ceba
  • sal, pebre i orenga
  • oli d'oliva
  • formatge ratllat (al gust)

Com es preparen

A una paella, posarem un parell de cullerades d'oli i daurarem la ceba molt picada. Afegirem la carn fins que canviï de color. Sal i pebre també. Finalment afegirem la salsa de tomàquet deixem que faci xup xup una estoneta. Llavors afegirem una mica d'orenga. I rectifiquem si és el cas, de sal.

Mentrestant hem bullit la pasta, quan comenci a bullir de nou, afegirem la sal i una mica d'oli d'oliva. Deixarem coure la pasta durant 8 minuts aproximadament. Jo, he fet servir pasta clàssica, plumas numero 3, petites, que m'agraden més.

Escorrerem i afegirem a la salsa feta (la salsa la he passat per la batedora una miqueta). Si volem els posarem en una safata amb una mica de formatge ratllat i al forn per gratinar. I llestos.


Salut!!!!!!!!



Jo afegeixo la sal desprès d'afegir els macarrons a l'aigua de cocció perquè si afegim la sal quan l'aigua està freda triga molt més en arribar al punt d'ebullició.

6 comentaris:

Elena ha dit...

que bons ami la pasta me chifla ,,la pasta i lo que no es pasta,,quin problema tenir tan bona boca,cachissss.

tartasacher ha dit...

Hola Olles i somriures:
Que macarrones tan ricos y el pastel de manzana exquisito. Me alegro te haya gustado el bizcocho. Besos mil y muchas gracias

No tot són postres ha dit...

Ganxeta, avui n'he menjat per dinar!!!!!
PTNTS
Dolça

Delicias ha dit...

Que bons, quina gana, a aquestes hores no es poden veure aquestes coses. Un deu guapa!! A nosaltres ens passa com a l'Elena, que tenim molt bona boca.
Molts petons!!!

Anònim ha dit...

Muy ricos, y si hay niños, éxito asegurado

Besos. Ana

Mercè ha dit...

Que bons!! Un plat senzill però ben bo!!!