divendres, 7 de novembre del 2008

Muffins de xocolata i vainilla




No és per res, però per ser la primera vegada que feia els muffins sense paper m'han sortit amb molt bona presència. Els motlles també els he comprat al LIDL. Ja us he dit, una bona inversió.


Ingredients
  • 150 g de farina amb llevat (bizcochona va molt bé)
  • 1 /2 sobre de Royal
  • 25 g de margarina o mantega
  • 40 g de sucre glass
  • 75 g de trossos de xocolata (perles si volem)
  • 1 ou batut
  • 115 ml de llet
  • 1 cullerada de postres de vainilla líquida
Com es prepara


Barregem la farina amb el llevat i la sucre glass en un bol.
Afegirem la margarina. La barreja semblarà pa ratllat.


A un altre bol barrejarem la sucre amb l'ou i la llet i la vainilla. Quan ho tinguem batut, afegirem la barreja anterior.


Ho barrejarem bé amb la batedora fins que quedi homogeni. Afegirem les perles de xocolata.


El motlle dels muffins si no és de silicona, com el meu, haurem de posar-li margarina per tal no s'engantxin.

Amb la barreja que hem preparat dóna per mitja dotzena.


Ho posarem a 200º en un forn precalentat uns 20 minuts fins que estiguin daurats i ferms.
Salut!!!!!!!!!


Aquests són els meus motlles

8 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

Nena, que bé això dels motlles del Lidl, jo amb la conya aquesta de fer repos no hi he pogut anar!!! snif, snif!
Avui també n'hem fet de muffins, debem estar d'alguna manera connectades perquè les dues hem tingut la mateixa idea.
Els teus són espectaculars!

tartasacher ha dit...

Hola Olles i somriures:
Muchas gracias por tu magnifico comentario en mi blog y por tu cariño. Yo no los seco y además no los glaseo ni les pongo nada más, tal cual los ves en la foto, así quedan no tan empalagosos y nada duros. Un besazo y me llevo unos muffins de chocolate y vainilla, qué buenos

Maria Dolores ha dit...

Que buenos los Mufins y asi con chocolate son los preferidos de mi hijo. Te han quedado muy bien con esos moldes.
Besos

Gemma ha dit...

Una bona estrena dels motlles, ja ho crec :)

No he provat mai auqestes farines amb el llevat incorporat... van bé? Em fa por no poder controlar la quantitat exacte de llevat que porten... ho provare!

Glòria ha dit...

Has posat un glassejat per sobre?. T'han quedat maquíssims!.

Fins aviat

Vanesuky ha dit...

Cad vegada que estrenes motlles et surt alguna cosa bonísima!!
Espero que Lidl tregui molts més motlles per disfrutar dels teus dolços1
Un petonet maca!

OLLES I SOMRIURES ha dit...

Gràcies per les vostre visitetes. Segur que treuré rentabilitat de la compra.

La cuina vermella, segur que hi ha hagut alguna cosa, l'univers es desconegut.

Tartasacher, siempre es un placer visitar blogs amigos.

Maria Dolores, no me estraña que sean los preferidos de tu hijo.

Gemma, la farina que porta integrat el llevat, ho porta en poca quantitat, però és molt bona.

Glòria, ho provaré a veure que tal. Segurament m'agradarà.

Vanesuky, em queden motlles per estrenar encara, lo qu eno tinc és temps.

Salut a totes!!!!

No tot són postres ha dit...

ganxeta, em faràs perdre la línia al final... és que m'agrada tot!!! Aquests muffins els faré, segur que sí, i no com a esmorzar pedagògic, per menjar a casa.
PTNTS
Dolça