diumenge, 18 de gener del 2009

Coca de sucre



La recepta l'he tret de la web de la Generalitat de Catalunya, encara que l'he tuneada una mica.


Ingredients
  • 250 g Farina
  • 100 g de sucre
  • 100 g de mantega
  • 2 ous
  • 20 g llevat fresc
  • 1/2 got de llet
  • 1/2 pell de llimona ratllada
  • 2 o 3 taps de licor d'anís
  • sucre per posar per damunt

Com es prepara

Vaig seguir tots els passos que indica la recepta però com que em va quedar una mica líquida, la massa em refereixo, vaig afegir 100 g de farina més.

Salut!!!!!!

14 comentaris:

Maria ha dit...

Ohhhhhh.... que maca sembla. La coca de sucre és d'aquelles que agrada a tothom.. Miraré l'enllaç per saber com es fa..

Anònim ha dit...

No sabía que las recetas se podían tunear.
SALUD.

Pilar ha dit...

Esta coca haría las delicias de mi marido, o sea que tendré que probarla.
Molts petons

Mercè ha dit...

Oh, que bona que deu ser!! Sucada a una bona tassa de xocolata desfeta... faria l'esmorzar ideal per un diumenge! ;)

la vella carmanyola ha dit...

mmmm jo sóc del mateix paré de la Mercè!! això demà al mati s'agrairia.

Gemma ha dit...

Ara mateixem miro aquesta web, sembla molt interessant! I aquesta coca t'ha quedat genial, me'n prendria un bon tros ara que estic esmorzant...

Anònim ha dit...

me pido un trocito para mi desayuno. Bueno y tengo una duda : mantega ¿es manteca de cerdo o mantequilla?

Besos. Ana

No tot són postres ha dit...

Ganxeta, que bona! A mi és que les coques m'encanten i aquestes que semblen de forner més que les de pastisser.
Amb una pressa de xocolata, berenar PERFECTE!!!
PTNTS
Dolça

La cuina vermella ha dit...

No coneixia aquesta web. Serà qüestió de fer-li una ullada! La coca de vici!

OLLES I SOMRIURES ha dit...

La web tiene un enllaç a la part de baix, que es diu gastroteca, que és genial, moltíssimes receptes.
Salut!!!!!!

La web tiene un enlace en la parte de abajo que se llama gastroteca, que es genial, muchísimas recetas. Salud!!!!!!

Anònim ha dit...

Quina coca més esponjosa, haurem de mirar aquesta web...
Fins aviat.

María José ha dit...

Primero me pido unas vieiras gratinadas y de postre esta coca.
La combinación del anis y del limón me encanta.
Que tengas una buena semana,
María José.

Reme y Núria ha dit...

Tendré que probar esta coca, por la pinta que tiene debe de estar de vicio me pasaré por la web.
Besos.

illetapitita ha dit...

Vaig tard, ho sé, però és que he vist coca de sucre i m'encanta!
Amb un bon tros de xocolata és el millor berenar!
Un petó!!!